Jobopslag den 13. januar 2025
Feriehusudlejernes Brancheforening repræsenterer landets største overnatningsform målt på antal årlige overnatninger, og medlemmerne repræsenterer branchen bredt via såvel bureauer, men også portaler, leverandører af inventar til feriehuset, byggefirmaer m.fl.
I sekretariatet betjener vi medlemmerne med fokus på at skabe de bedst mulige rammer. Vores mangeårige medarbejder har valgt at gå på pension, og derfor søger vi nu en ny medarbejder, som skal være en del af vores lille og dedikerede team, der hver dag lægger sig i selen for at gøre en forskel for vores medlemmer.
Du bliver ansat som administrator, hvor din rolle er at tilsikre de administrative processer i foreningen. Det gælder projekthåndtering, administrative processer omkring medlemstilbud, administrative forhold omkring Ankenævnet for Feriehusudlejning og økonomiske forhold.
Dine opgaver vil blandt andet være:
Vi ønsker os en ny kollega, som nyder at være en del af et lille team og servicere vores medlemmer. Vi arbejder tæt sammen, og vi hjælper hinanden med at komme i mål. Foreningen blev etableret i 1977 og nyder meget flot opbakning fra vores medlemmer. Det giver et mandat, som vi passer på at varetage med omtanke og respekt. Vi vil noget med vores virke.
Din baggrund kan være kontorfunktionær, men du kan også komme med en helt anden og anderledes indgangsvinkel til jobbet. Det er underordnet. Det afgørende er, at du har erfaring med typen af opgaver eller dele af dem og med vilje til at lære det, som du ikke ved allerede, og at du kan lide at arbejde med administrative tiltag og struktur.
Vi søger en profil, som er bekendt med digitale systemer og processer, og derfor kan understøtte vores overgang til at blive mere digitale i administrationen. Kan du tale og skrive tysk, så er det en fordel i forhold til de administrative opgaver i ankenævnet. Vi søger samtidig også en kollega, som er tillidsvækkende og formår at danne relationer til vores samarbejdspartnere, og som bidrager til et positivt arbejdsmiljø.
Du refererer til vores direktør. I forhold til Ankenævnet varetager du dine opgaver i samarbejde med sekretariatschefen.
Arbejdsstedet er Vandkunsten 3 i København. Arbejdstiden er 30 timer ugentlig. Der er mulighed for flextid og for at arbejde hjemmefra 1 dag ugentligt.
Ansættelsesvilkår baseret på individuel forhandling. Ansøgningsfrist d. 7. februar ved fremsendelse af motiveret ansøgning og CV til pkl@feriehusudlejerne.dk.
Samtaler foregår herefter med forventet ansættelse d. 1. april 2025.
Du er velkommen til at kontakte direktør Pernille Kofod Lydolph på mobil 24271004.
Vandkunsten 3, 3.
DK-1467 København K
CVR-nr: 91877651
Hovednummer:+45 96 30 22 44
Mail: mail@feriehusudlejerne.dk
Koglemærket – Fokus på energi
Mobil: +45 21 93 84 92
Mail: koglemaerket@feriehusudlejerne.dk
Søger du Ankenævnet for Feriehusudlejning?